Σε κλίμα ενθουσιασμού και απόλυτης ικανοποίησης πραγματοποιήθηκε η εκδήλωση καθέλκυσης του “Sikania II Hybrid” στο Πέραμα, στο ναυπηγείο Κανέλλου, το 2ο πλοίο στη σειρά που χτίστηκε για λογαριασμό της Ιταλικής εταιρείας BluFerries.
To “Sikania II” έχει μήκος 100 μέτρα, φέρει την Κυπριακή σημαία και ανήκει στην κλάση του RINA.
Το πλοίο διαθέτει Hybrid πρόωση με μπαταρίες και φωτοβολταϊκά και έχει την δυνατότητα μηδενικής εκπομπής καυσαερίων (zero emissions) στο λιμάνι.
Την ναυπηγική επίβλεψη του πλοίου έχει αναλάβει το γραφείο C.T.E Perdikaris Engineering Architectural & Technical Services του Κωνσταντίνου, Ινούς και Έλενας Περδικάρη.
Στην ομιλία της η Ινό Περδικάρη είπε ότι είναι η 3η φορά που δουλεύει το γραφείο για την Blu Ferries S.r.L.
Το πλοίο “Sikania II Hybrid” έχει συνδυαστική πρόωση από μηχανές diesel και ηλεκτρικούς κινητήρες.
Τονίζεται ότι η εταιρεία BluFerries είναι θυγατρική των Ιταλικών σιδηροδρόμων.
Στην ομιλία του ο Carlo Palasciano Villamagna, President, Mercitalia Logistics τόνισε ότι οι Ιταλοί και οι Έλληνες έχουν την ίδια φιλοσοφία και κουλτούρα και εξέφρασε τις ευχαριστίες προς όλους όσους συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του project.
H Sabrina De Filippis, CEO της Mercitalia Logistics και ανάδοχος του πλοίου στην ομιλία της εξέφρασε την υπερηφάνεια της που είναι η πρώτη φορά στη ζωή της που εγκαινιάζει ένα πλοίο το οποίο ακολουθεί τις νέες τάσεις της βιώσιμης ανάπτυξης και των καινοτόμων τεχνολογιών καθώς μέχρι τώρα εγκαινίαζε μόνο τρένα.
Χαιρετισμό απηύθυνε ο Giuseppe Sciumè, CEO, Bluferries S.R.L. ο οποίος επεσήμανε ότι με τους Έλληνες συνεργάτες, ναυπηγούς και κατασκευαστές έχουν γίνει μια οικογένεια καθώς από το 2016 έχουν μια άψογη και παραγωγική συνεργασία.
Το πλοίο κόστισε 26εκατ ευρώ και μάλλον έρχεται ένα τέταρτο πλοίο στο προσεχές μέλλον.
Τέλος ο κ. Κωνσταντίνος Περδικάρης επεσήμανε ότι το συγκεκριμένο πλοίο αποτελεί ένα επίτευγμα τεχνολογίας και καινοτομίας και ευχαρίστησε τον RINA για την συνεργασία.
Ο κ. Παπαλεξόπουλος από τον RINA τόνισε ότι ο Ιταλικός νηογνώμονας εξειδικεύεται στο κτίσιμο και την επίβλεψη επιβατηγών πλοίων ελέγχοντας το 25% της παγκόσμιας αγοράς.
Στην εκδήλωση ήταν παρόντες η Κάρολα Γιαννούλη από την Oceanking, ο Μανώλης Σακελλαρίδης παλαιό στέλεχος της Minoan & Neptune, ο πρόεδρος της WIMA Ηλίας Χατζηεφραιμίδης, ο ιδιοκτήτης του ναυπηγείου Δημήτρης Κανέλλος, στελέχη της ιταλικής Trenitalia, του RINA και του υπουργείου Ναυτιλίας.
Ο ιδιοκτήτης του ναυπηγείου Δημήτρης Κανέλλος μας είπε ότι το πλοίο χτίστηκε σε 1,5 χρόνο εξ’ ολοκλήρου στο Ναυπηγείο Κανέλλου από ελληνικά συνεργεία και Έλληνες κατασκευαστές ναυτιλιακού εξοπλισμου.
Καλοτάξιδο το νέο πλοίο.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
- Τα στελέχη της Mercitalia και της Blueferries.
- Οι αδελφές Ινό & Έλενα Περδικάρη της C.T.E Perdikaris Engineering Architectural & Technical Services.
- Κωνσταντίνος Περδικάρης αρχιτέκτονας/ναυπηγός & Ηλίας Χατζηεφραιμίδης της WIMA.
- Τα στελέχη της WIMA Κώστας Παπαλεξόπουλος, Ευθύμης Στασινός, Αγγελική Ξυλάκη, Ηλίας Χατζηεφραιμίδης, Σπύρος Φλέσσας.
- Κάρολα Γιαννούλη, Μανώλης Σακελλαρίδης.
- Ηλίας Παπανδρέου, Στέφανος Παπανδρέου.
ELNAVI Newsletter
Περισσότερες πληροφορίες : ELNAVI,
Αριστείδου 19, Πειραιάς 18531,
Tel.: +30 210 45.22.100, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.